måndag 29 september 2008

Nu skall jag börja blogga...

Det finns så himla mycket man måste få ur sig!!!...... Att blogga är nog ett bra sätt.
Istället för att reagera på plats, här och nu, där och då....


Idag var min pappa och jag ute på en "shoppingrunda". Pappa hjälper mig att renovera mitt lilla hus till beboeligt skick.
Idag fick flera butiker i Göteborgsregionen besök av oss två...

När vi kom till Bauhaus, fick vi båda nog! Alltså servicen och kunskapen på många ställen är så förtvivlat dålig!!! Vi har ett ruskigt temperament båda två. Det blir särsklit besvärligt om vi inte ätit på ett tag... ( ca tre timmar, absolut inte mer..) Nu hade vi precis ätit, ändå hände följande:

Vi hittade en badrumsmöbel som skulle passa till mitt nya badrum, lagom pris och ekutförande, som är min favorit sedan länge. Vilseledande marknadsföring.... problem i kassan, fel pris... telefonsamtal... jobbiga djävla kassörska.... ja ja hon var hjälpsam, kunde inte göra något åt skyltningen på VVS... men långa telefonsamtal, byta kassa, för en tant som har betalat 10 kronor för mycket kom emellan.... nya kassan stänger framför snoken på oss..... står i kö i nästa kassa
( Bauhas har mååååånga kassor men bara två!!!! öppna!!! ) När vi nästan kommit fram i den nya kassan ,så blir det problem med tanten framaför oss... igen!!!! fucking unbeliveble!!! Kassörskan tar upp telefonluren!!!! Pappa goes crazy!!! Jag blir crazy!!!! Pappa slänger det han håller i händerna på golvet, jag slänger mina... pappa går ut... jag plockar upp det som ramlat på golvet, är lika djävla arg, men skrattar, hysteriskt såklart....
Skall aldrig mera handla på Bauhaus....av flera själ....

1 kommentar:

Anonym sa...

Väntar på att du skall komma igång. Alltid kul att hitta folk i samma ålder och med samma intressen. Hälsning
www.lill-paula.blogspot.com